Functieomschrijving
- Je speelt een sleutelrol bij de ondersteuning en opvolging van de bestaande klanten.
- Je ontwikkelt en beheert de procedures van analyse tot oplevering, training en support. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor het releasen en testen van de software en applicaties voor de klant en het geven van systeemtechnische ondersteuning.
- Als Service Delivery Manager ben je de centrale contactpersoon van de klant. Je biedt de garantie voor een vlot verlopende service en waakt over alle SLA’s met de klant. Je bewaakt de kwaliteit van de producten en diensten doorheen de processen.
- Je volgt de planning van je klantenprojecten op en zorgt voor de aansturing van het team.
- Je houdt nauw contact met de accountmanager.
- Je bouwt via praktijkervaring en communicatieve vaardigheden een open relatie met de klant uit.
- Je maakt deel uit van het (Managed) Services team en rapporteert aan de Technical Director.
- Je bent vrij om je tijdsbesteding zelf in te vullen.
Profiel
- Je hebt een bachelor of master diploma in ICT of gelijkwaardig door ervaring.
- Je kunt goed communiceren. Je bent namelijk constant in contact met collega’s, het is belangrijk dat jij hen zo'n goed mogelijk advies kunt geven.
- Je werkt graag in teamverband. Je deelt graag je kennis met je teamgenoten zodat jullie samen het beste resultaat leveren!
- Je bent zeer leergierig en wil de laatste technologie updates op de voet volgen.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Kennis van een projectmanagement methodologie is een pluspunt.
- Je hebt relevante ervaring binnen project management.
- Je hebt sterke analytische en organisatorische vaardigheden.
- Je neemt “ownership”, je wil kwaliteit afleveren bij de klant.
Jobgerelateerde competenties
- De operationele werkleiding superviseren (coördinatie, communicatie, ...)
- De technologische evolutie van de informatie- en telecomsystemen opvolgen.
- De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren.
- De conformiteit van de uitvoering controleren.
- Het globale budget van de organisatie, de dienst of het project beheren.
- De kwaliteits- en beveiligingsprocedures van de informatie- en telecomsystemen bepalen en de toepassing ervan controleren.
- De realisatie van projecten superviseren en coördineren.
- De strategie en de oriëntatie van de informatie- en telecomsystemen van een organisatie bepalen (evolutie, organisatie, ...)
- Risicobeheer van de informatiesystemen bepalen en uitvoeren (beveiliging, vertrouwelijkheid, integriteit, betrouwbaarheid, ...)
Persoonsgebonden competenties
- Plannen en organiseren
- Creativiteit
- Analyseren
- Digitaal denken
- Kritisch denken
- Zelfstandigheid
- Samenwerken
Aanbod
Wij bieden
- Een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.
- Uitgebreide begeleiding op de werkvloer en verschillende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals een wagen, laptop, gsm, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ...
Vereiste studies
- Bachelor of master diploma in ICT of gelijkwaardig door ervaring
Talenkennis
- Engels (zeer goed)
- Frans (in beperkte mate)
- Nederlands (zeer goed)
Contract
- Vaste Job
- Contract van onbepaalde duur
- Voltijds