Functieomschrijving
- Je biedt tweede- of derdelijn support, afhankelijk van je kennis en ervaring, in het Nederlands en Engels (Frans is een plusplunt).
- Je houdt van tevreden klanten en elke dag komen tot oplossingen van problemen.
- Je registreert incidenten volgens de geldende procedures (ITIL-gedreven werkomgeving).
- Het installeren, configureren en onderhouden van datacenters maakt deel uit van je dagelijkse taken.
- Je staat mee in voor het oplossen van incidenten in de volgende kennisgebieden: VMware, Nutanix, Rubrik, HYCU, Nvidia ...
Profiel
- Je hebt een bachelor of master diploma in ICT of gelijkwaardig door ervaring.
- Je kunt goed communiceren. Je bent namelijk constant in contact met collega’s, het is belangrijk dat jij hen zo'n goed mogelijk advies kunt geven.
- Je werkt graag in teamverband. Je deelt graag je kennis met je teamgenoten zodat jullie samen het beste resultaat leveren!
- Je bent zeer leergierig en wil de laatste technologie updates op de voet volgen.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Je hebt sterke analytische en organisatorische vaardigheden.
- Je neemt “ownership”, je wil kwaliteit afleveren bij de klant.
Jobgerelateerde competenties
- Technische problemen en vereisten van de klant analyseren.
- Domein: datacenter infrastructuur en networking
- Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...).
- Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen.
Persoonsgebonden competenties
- Plannen en organiseren
- Omgaan met stress
- Creativiteit
- Analyseren
- Digitaal denken
- Kritisch denken
- Zelfstandigheid
- Samenwerken
Aanbod
Wij bieden
- Een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.
- Uitgebreide begeleiding op de werkvloer en verschillende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals een wagen, laptop, gsm, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ...
- Flexibiliteit rond thuiswerken
- De nodige opleidingen om je comfortabel te maken met je takenpakket indien het nieuw is maar je een uitdaging zoekt!
Vereiste studies
- Bachelor of master diploma in ICT of gelijkwaardig door ervaring
Talenkennis
- Engels (zeer goed)
- Frans (in beperkte mate)
- Nederlands (zeer goed)
Contract
- Vaste Job
- Contract van onbepaalde duur
- Voltijds
Denk je, "Dit is mijn kans"? Fantastisch! Stuur je CV naar hello@agisko.be. We kunnen niet wachten om je te ontmoeten en samen onze klanten te supporteren.